Onze diensten

Geen loze woorden - gewoon onze diensten tegen een scherp tarief!

Ik kan het niet genoeg herhalen. U moet weten waarvoor u betaalt. Daarom introduceert B-PaC duidelijkheid voor iedereen. U kunt kiezen uit een aantal administratieve pakketten. Wat u niet kiest hoeft u niet te bepalen. U bepaalt zelf waarvoor u betaalt.

Uw administratie is op te splitsen tot enkele basispakketten. Voor elk pakket afzonderlijk heeft B-PaC voor u een tarief. Geen uurloontarieven meer, geen tarief per boekstuk, maar gewoon één prijs voor een heel pakket. Een pakket dat u zelf samenstelt of een reeds door ons samengesteld pakket. U bepaalt altijd!

Stel nu zelf uw pakket samen door uit elke optie een onderdeel te kiezen wat het beste bij u past en verschaf u zelf duidelijkheid (onderdeel 1+2+3 vormt samen 1 pakket):

Onderdeel 1
Inboeken, verwerken en controle van uw financiële administratie, inclusief berekening en aangifte omzetbelasting:

  • Op kwartaalbasis: 105 euro
  • op jaarbasis: 290 euro

Het spreekt voor zich dat in genoemde prijzen alle overzichten steeds inbegrepen zijn, zodat u steeds op de hoogte bent hoe u onderneem ervoor staat.

Onderdeel 2
Opstellen jaarrekening, winstbepaling & samenstelling jaarrapport. Deze stukken dienen als basis voor uw aangifte inkomstenbelasting, dan wel aangifte vennootschapsbelasting.

  • Eenmanszaak: 350 euro
  • personenvernootschap: 450 euro
  • BV of NV: 600 euro

Voor starters wordt de prijs in het eerste jaar van start aangepast naar aantal maanden vanaf inschrijving bij de Kamer van Koophandel.

Onderdeel 3
Aangifte inkomstenbelasting, op te splitsen in:

  • Eenmanszaak: 105 euro
  • Personenvenootschap: 105 euro per persoon
  • Aangifte vennootschapsbelasting: 145 euro

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Starters genieten op deze prijzen nog 10% starterskorting. Betalingen kunnen op maandbasis, kwartaalbasis of per uitgevoerde dienst afgesproken worden.

Graag voorzie ik u van verdere informatie. Vraag gerust vrijblijvend advies.